onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År - Happy New Year



10 kommentarer:

  1. Wishing you A Very Happy, Healthy and creative New Year!!
    Kevin xx

    SvaraRadera
  2. Nu är första dagen på det nya året här och jag önskar dig en toppenfin fortsättning på resten av 2015! Kramar

    SvaraRadera
  3. Låten är ganska ny så det är säkert därför du inte kände igen den :)

    SvaraRadera
  4. Happy New Year Elenor..Hugs Lox&Hardy

    SvaraRadera
  5. Ja 2014 var kanon! :) Och 2015 kommer bli underbart, för oss båda =) kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen och God Fortsättning!
    Peppar peppar just nu fungerar nätet. Dom beräknar att allt ska vara klart till den 9 januari. Hoppas dom får fart på nätet tidigare.
    Nu har jag lyckats bli förkyld blev det för en vecka sen.
    I måndags fick jag en försenad julklapp. Lilla Vincent 14 månader har målat 7 tallrikar. Ska lägga upp en bild på den på min Blogg. Mamman berätta att han hade lika mycket färg på sig.
    Fick så mycket snö i tisdags men nu har allt regnat bort.
    Skulle beställa från Panduro idag är Fraktfritt. Men var inget jag behövde.
    Niger och tackar för det fina julkortet.
    Ha det bäst.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  7. Ja det var en kanon nyår, härligt! Nästa nyår får man se om man orkr hålla ögonen öppna till 12 haha kram

    SvaraRadera
  8. Här har vi haft storm på årets andra dag och varmt. Vi hade 9 plusgrader i morse. Jag trodde inte mina ögon! Det är ju inte klokt! Ha det gott kram!

    SvaraRadera
  9. En alldeles vanlig lördag är inte alls fel! Ha en fin dag! Kramiz

    SvaraRadera