torsdag 18 april 2013

Justcards Kina/China swap

Vi har som vanligt haft en swap/kortbyte i vår Justcards grupp på Yahoo och denna gången var temat "Kina" på det bytet jag var med på! 
Kände att det inte var så svårt att göra ett sådant kort, men då mitt inte kommit fram ännu så kan jag visa det fina kortet jag fick från Reta! =)

We have as usual had a swap in our Justcards group at Yahooand this time the theme was "China", so I decided to join in on that!
Felt it wasn't so hard to make a card like that but since mine hasn't arrived yet, I'm showing you the one I got from Reta! =)


By the way Reta is the name of the girl I swapped with, but it's also the swedish word for tease, as a friend overseas found out yesterday before I translate this! =)






15 kommentarer:

  1. Beautiful card, Elenor! You should know, Google Translated Reta's name as the Tease ...lol.

    Hugs,
    Snoopy :D

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt, häftigt kort! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Gorgeous side stepper and a wonderful asian theme.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Fint kort du fick gillar modellen på det. Är det svårt att göra såna kort?

    Tack, först gillade jag inte dom stickersen för dom var så stora, är köpta på Tradera 10 förpackningar för en billig peng.

    Det regna och blåste när vi skulle åka på kursen och ännu värre blev vädret på eftermiddan.

    Är så kul att se en, hon är så energisk, hon har gjort många kort. Hon i sin tur lär ut korttekniken till en grupp utländska tanter.

    I mitt lilla centrum har dom öppnat ett spa.
    Jag har aldrig varit på Spa. Den timmen går väl fort som ni är där.

    Hoppas din dag var bra igår. Min var bra synd bara att jag får huvudvärk när jag är i den lokalen.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  5. Wonderful oriental easel card Elenor, I like all the elements
    Kevin xx

    SvaraRadera
  6. wow very beautiful card Elenor.

    greetings karin

    SvaraRadera
  7. Godmorgon denna lördag! Idag hade vi munusgrader igen...men bkå himmel o sol! Kramiz

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Jag har gjort resår på armarna och nedtill, kanten man skulle sticka rullade sig. Garnet är mjukt så den tröjan kommer att gillas av mej.
    Kan den kortvikningen heta Funklyfoldcard har fått det namnet tidigare av dej.
    När solen äntligen kikar fram så blåser det och är bara +2.
    Den lokalen vi får vara i har vi gratis, svårt att hitta en lokal med tid som vi vill ha. Jag får ta smällen när jag kommer hem och vara trött och orkeslös, brukar ta ett bra tag innan huvudvärken försvinner.
    Önskar dej en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  9. I Kinatemat finns mycket vackert!

    Önskar det bara va dimmiga dagar här med. Men tyvärr inte. Så nu vadar vi runt i vatten på tomten igen :(

    Trevlig helg
    Kramisar

    SvaraRadera
  10. Vad härligt att kunna byta idéer så här! Jätterolig idé tycker jag! Kortet är dessutom jättefint! KRam

    SvaraRadera
  11. WOW.. This is Fantastic Reta.. TFS Snoopy..Loz

    SvaraRadera
  12. Godmorgon, godmorgon! Åter igen en ny dag! Egentligen är ju varje ny dag ett spännande äventyr för ingen vet ju vad dagen bär i sitt sköte. Kramiz!

    SvaraRadera
  13. Fabulous stepper card Elenor, love all the details you have put into it.
    Love ~ Lady Anne
    Cards by Lady Anne

    SvaraRadera
  14. Love all the elements on this! Thanks for sharing with us Elenor!

    SvaraRadera