måndag 20 februari 2012

Smartson - Findus och Valio

Jag har ansökt om att vara testpilot hos Smartson igen, denna gången för Findus nya fräscha grönsaksblandningar som kan användas till kyckling, fisk, sallad, pasta, soppor och grytor! =) Jag har valt att testa de som är till kyckling om jag har turen med mig denna gången! =)

Sedan har jag även ansökt om att få testa Valio Olo, det skulle vara rätt intressant att se om de är så bra som det sägs för matsmältningen och är det dessutom mindre socker så skadar det inte heller! Får jag testa så väljer jag smaken med jordgubb/blåbär! =)

3 kommentarer:

  1. Lycka till och hoppas du får testa bägge.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  2. Ett jätte lycka till! Hopas du blir uttagen och får testa detta också :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja! Hoppas du får testa, det skulle vara så kul! Kram

    SvaraRadera