måndag 14 november 2011

NettieG's Digital Gems Challenge - Gratitude is my Attitude (Thanksgiving)

NettieG's Digital Gems new challenge is all about giving thanks!
I made a card with some roses I had among my NettieG images! 
I had one image with two roses and one with a singel rose, so I merged them together in word and created a lovely Thank you card!

We don't celebrate Thanksgiving here in Sweden so I didn't make anything on that theme!

NettieG's Digital Gems nya utmaning handlar om att visa sin tacksamhet, att säga tack!
Jag gjorde ett kort med några rosor som jag had bland alla NettieG bilder!
Jag hade en bild med två rosor på och en med en ros på, så jag klistrade ihop dem i word så att de ser ut som en bukett och skapade ett fin tackkort!




11 kommentarer:

  1. hej vännen!
    Det var länge sen jag var här ser jag! så mycket fint du gjort! Tack att du tittade in hos mig!
    kram lene

    SvaraRadera
  2. Classy & clean...great card!
    Chrisann

    SvaraRadera
  3. Rosor - det är fint! :)
    Svar: Det blev oavgjort i matchen. Dom kunde inte knyta ihop säcken. Kram

    SvaraRadera
  4. Rosor. Yeah, riktiga king of the flowers :) Kram

    SvaraRadera
  5. Love the clean layout of this design and the rose looks just fabulous!

    Shelby

    SvaraRadera
  6. Ja, det blev fint! Riktigt vackert!
    kallt här idag med hela -7 när jag steg upp. Kramiz

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Fint kortet blev.
    Jag gjorde ett pyramidkort med en ros på igår. Den åkte i papperskorgen. Pyramidkorten blir finare om det är mera detaljer på korten än en ensam ros.
    Var på kurs igår. Blev den sista måndagskursen för jag missar nästa har läkarbesök då.
    Idag är det +2 och nästan molnfritt.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  8. Nu när ljuset kommer så skall jag ta och krypa ner i sängen med gott samvete ;) ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  9. Hej på dig vännen:)

    Snyggt ros kort det gillade jag:)

    Så snälla rader du hade lämnat kvar om mina askar du är så gullig:) Man blir så GLAD:)

    Helgen har varit mycket trevlig och bra fick träffa en mycket god vän i fredags som jag inte träffat på ett helt år det var såååå TREVLIGT:)

    Sen har jag tagit det lugnt och fixat och trixat här hemma med saker som man måste göra fast det inte är så kul ha ha ha:)

    Vad det lät trevligt med loppis har själv inte varit på loppis på år och dag fast jag gillar det mycket :)
    Hittade du något på loppis ?

    Vad duktig du har varit också och rensat bort allt från balkongen och diskat alla krukor:) Då är det bara att vänta och längta tills man kan plantera i dom igen och sätta ut dom på balkongen åter och få njuta av alla underbara blommor:) Jag längtar redan efter sommaren suck......

    Ha en underbar dag och ha det bäst kramar från lilla Inger vännen ♥:)

    SvaraRadera
  10. Hello Elenor,
    You can post your card creation on the Challenge Blog, now. Jen will be in tomorrow.
    Hugs,
    Nettie

    SvaraRadera