måndag 7 mars 2011

Jag har fått en award!

Jag fick denna Stylish Blogger Award från Irene idag, så nu ska jag nominera 8 st som ska få den av mig + skriva in 8 saker om mig!
I got this Stylish Blogger Award from Irene today and I have to nominate 8 people and write 8 things about myself!

Jag tror att jag lånar Irenes idé, så här kommer 8 ställen jag skulle vilja besöka/I'm borrowing Irene's idea about 8 places I would like to visit:
  1. Australien
  2. Kroatien (igen)
  3. USA (mycket jag inte sett)
  4. Sydafrika
  5. Kina
  6. Japan
  7. Skottland
  8. Kelowna, BC
Jag skickar denna award till dessa goa tjejer/I'm sending the award to these sweet girls:







2 kommentarer:

  1. Thank you Elanor!!! That is so sweet of you! I will be sure to pay it forward! =D
    Just curious, what does it say next to USA?

    SvaraRadera
  2. TAckar och bockar!!!!! Ska försöka räkna ut 8 saker under dagen *ler*

    SvaraRadera