torsdag 4 november 2010

Smartson testpilot Gille kondisbitar

Jag fick hem mina Gille kakor igår och har precis varit inne och bloggat lite men trots att vi uppmanas att lägga ut en massa bilder så var kvoten fylld och mina tre utlagda bilder kan knappast ha gjort det så vi har tydligen en gemensamm kvot!

De kakor vi fick hem var Gilleboll, Punschrulle och Arraksboll, då jag inte kände för att äta 18 kakor själv så anlitade jag mina kompisar i middagsgänget och vi åt kakor till efterrätt ikväll!

Det blev lite varierande omdömen men vinnaren blev helt klart Gillebollen, den hade godast smak, lite kaffesmak, helt klart en vinnare!

Arraksbollen kom därnäst, ganska neutral arraksmak, barnvänlig, lite vek, torr konsistens men helt okej ändå!

Punschrullen var den som funkade sämst, den var klibbig, söt, smaklös marsipan, besk punschsmak, lite diskmedel, klart den sämsta av de tre!

Här kommer lite bilder:

K ställde upp på att bli fotat med en gilleboll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar