onsdag 3 november 2010

Jag har fått en/Ive got an blogaward!

Denna fick jag från Mari och det betyder att jag är nominerad av henne för  Digi’s With Attitude! "I got the Attitude! Blog Award". Det betyder att inte bara jag får ett presentkort på $5 hos Digi’s With Attitude! Store, utan nu kan jag skryta med att "My Blog’s got the ’Tude!"

Reglerna för den är att man ska skriva tre saker som gör mig annorunda jämfört med andra, som ger mig "the ’Tude?" och nominera 5 andra bloggar!

I was nominated for the Digi’s With Attitude! "I got the Attitude! Blog Award"


What this means is not only did I get a $5.00 Gift Certificate for Digi’s With Attitude! Store, but now I can brag that "My Blog’s got the ’Tude!"

All I have to do is tell you 3 things that make me different from everyone else and nominate 5 blogs.

What gives me the ’Tude?

1. Jag gör aldrig två likadana kort!/ I never to two cards that are exactly the same!

2. Jag gillar att kombinera digitala stämplar med gummi/akryl stämplar! I love to combine digi’s with rubber/clear stamps!

3. Jag är tacksam för all inspiration och allt stöd jag får från familj och vänner, både irl och på nätet!

I’m thankful for all the inspiration and support I get from my family and friends, both irl and online!

De jag nominerar är/Those I nominate are:

1. Sue, hon har alltid skapat underbara historier om sina kort/she always create’s amazing stories about her cards!

2. Sari, underbara kort & skapelser som verkligen är en inspiration/wonderful cards & creations that really are an inspiration!

3. Hella, hon gör jättefina kort och är en trevlig tjej, she makes wonderful card and are a really nice girl!

4. Gurkiss, när jag behöver rosa inspiration så det hos henne jag tittar in, when I need some inspiration for pink card, I visit her!

5. Jen, hon gör jättefina kort och underbara magdanskostymer, she makes great cards and stunning bellydancing costumes!

Reglerna hittar ni/You can find the rules HÄR/HERE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar