fredag 22 oktober 2010

Späckad vecka

Hinner knappt med mig själv denna veckan, har i alla fall gjort klart alla kort utom det till min mamma som fyller år imorgon.
Bröllopskortet blev klart igår, så det är skönt, nu återstår bara att baka inför firandet på lördag, men det ska jag väl lyckas med också på nåt vis.

Middagen ikväll blev en specialare á la M, men gott var det! Nästa torsdag är det jag som ska laga mat, ev funderar jag på att göra squashplättar, får se vad jag hittar på.

Imorgon blir det dans 20-01, två band på Ersboda FH, Expander och Voyage, blir nog bra och då kan jag få lite kramterapi!

Lördag fira våra kompisar som gift sig, söndag finns det ett kalas att gå på men vet inte om jag orkar, ska i alla fall tvätta på eftermiddagen!

Så nu blir det att göra ett kort, ev lite te och sen sova gott, testade att låsa upp min cykel efter att den fått stanna hemma, nu låste denupp sig på en gång, men å andra sidan så har jag fått lite promenader idag och hälsat på en arbetskompis i hennes nya lägenhet!

Någon som har koll på hur man skickar bilder med iphone via bluetooth? Eller ännu bättre hur man får kontakt med andra telefoner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar