fredag 8 oktober 2010

Nässköljare

Jag fick en sådan i present av min kompis J, för att se om det kan hjälpa mot förkylningar, har inte testat den förrän ikväll, måste vara en av de mer läskiga saker jag någonsin provat.  Kändes så skumt, men en sköljning är avklarad nu!

Någon som har koll på hur ofta man ska göra sånt här?

Sitter och ska fixa med ett kort, har färglagt en hel del motiv nu!

Middagen idag var jättegod, älggryta med rotfrukter, lite rödbetor och hembakt bröd *mums*. Sedan blev det lite gunpowder te och leka med M's mobil, K och jag lyckades kombinera ihop tre nya saker till ett spel han hade, så nu saknas bara 89 saker av 300!

Regnade såklart imorse när jag gick till jobbet i regn och blåst, mitt på dagen hade regnet slutat men blåste fortfarande.
Tack o lov så regnade det inte när jag gick från studiebesöket på Glödheta och inte heller när jag cyklade upp på middagen, blåsten hade dessutom avtagit då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar