fredag 1 oktober 2010

Middag och fika

Igår var det jobb hela dagen, sedan så pinnade jag hem på cykeln och städade lite innan det var dax att laga middag. Hann läsa lite i Paganinikontraktet också, himla spännande bok!

Det blev pizza igår, hade köpt ett Sarah Lee kit och sen var det bara att fylla den med godsaker! Det enda som blev kvar var en liten bit, får ta den till kvällsmat.

Efter att de andra hade åkt/cyklat iväg, så cyklade jag också iväg, till min morbror och gratulerade honom... det var han som fick älgkortet i ett av de nedre inläggen, han gillade det!

Jag kom hem igen vid 21 och surrade då lite i telefon med J som jag fick en försenad present och ett kort av igår, hann vara och hämta det på affärn också innan middagen!
Pratade även lite med S för att höra hur det var med henne och lite om planer för vår kompis som gift sig!

Sedan blev jag tvungen att göra ett nytt swapkort, det första har tydligen rymt på vägen till mottagaren i USA, tråkigt nog, så fixade ett nytt men det fick en annan färg på bakgrunden, dock samma stil!

Efter det drack jag te, såg lite tv och ramlade sen isäng!

Idag vaknade jag till en grå morgon, ingen sol men +5 ute i alla fall, får se om det blir bättre väder under dagen, i eftermiddag ska vi i alla fall ut och äta med E-L som fyllt 50, så blir en bra avslutning på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar