lördag 16 oktober 2010

Jippie, jag vann Shirleys2Girls "Boo" utmaning

Idag fick jag ett mail och det visade sig att jag vann Shirleys2Girls utmaning "Boo" med mitt kort, så himla kul!

Det jag vann var deras digistämpel med spökhuset och en fin knapp att lägga ut här på bloggen i sidokolumnen!

Har nyss kommit hem, ringde min kompis S och kollade om hon var sugen på pizza, hade 3 kuponger "Är 2 betala för 1" så vi utnyttjade det och åt god pizza ikväll! Sedan tyckte hon att vi skulle ha efterrätt så hon bakade kladdkaka och den åt vi tillsammans med glass till Idol!

Det var nollgradigt nu när jag cyklade hem, så mina nya regnbyxor kom till bra användning som vindskydd, mina gamla har rymt så det var bara att skaffa nya!

Nu ska jag pyssla lite innan det är dax att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar