onsdag 6 oktober 2010

Föreläsning igår

Veckans väder verkar vara väldigt blåsigt och grått väder, ryktas om regn imorgon, får hoppas att det inte är sant!

Igår var vi fyra från jobbet på föreläsning på tandläkarhögskolan, Anders Kullberg föreläste om Mental träning, en del saker var vettiga men jag tror inte livet går att köra på en postiv linje hela tiden, så det var okej men ingen Wow-upplevelse!

Gått med huvudvärk nu i tre dagar i rad, känns rätt så jobbigt men jag hoppas att det ska gå över snart, måste om och fixa mer huvudvärkstabletter senare, får ta det i samband med att jag postar iväg lite kort i eftermiddag.

Ikväll är det lugnt, inga planer alls, måndag träffades vi hos mig och planerade lite inför att fira en kompis som gift sig, vi hann med mycket på två timmar!

Imorgon är det middag på Berghem, vilket blir trevligt, fredag och lördag är det dansmara i Skellefteå, hotell är bokat och jag hoppas att jag är piggare innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar