onsdag 8 september 2010

Solen lyser ute, dans ikväll

Solen kom idag också, lite mulet imorse men inte samma dimma som igår i alla fall!

Har suttit och jobbat med beställningskort och födelsedagskort nu på kvällarna, har några födelsedagar kvar denna månaden förutom min egen då, hoppas få kort från andra istället då!

Ikväll är sista logdansen i Baggböle, så den ska jag ta mig iväg på, lutar åt att jag får skjuts, så det blir toppen, sedan är det dax för höstens Öviksmara i helgen, då blir det en massa dans både fredag och lördag. Vi har bokat hotell så det ska bli skönt, ser fram emot hotellfrukosten!
Ska även samåka då med en kompis, blir billigare om man är 3 istället för 2.

Har suttit och fixat och donat med en massa ombokningar med taxi, är lite nytt denna veckan, de ska ha inspark för ettorna imorgon och sen på exkursion på eftermiddagen, så bäst att se till att transporterna funkar! Är även en friluftsdag nästa onsdag och en annan veckan därpå, så blir lite att göra förutom att renskriva anteckningar från lektioner, så sysslolös är jag inte på jobbet!

Börjar känna mig piggare men vaknade med huvudvärk imorse och har lite känning åt bihålorna, lite hosta också, men annars är jag betydligt piggare nu... oförskämt pigg sa en kompis igår!

Dyker upp lite kort så småningom, när de har kommit fram till mottagare, har dock några som kanske kommer in på bloggen ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar