lördag 10 juli 2010

Salem Al Fakir och min fredag

Igår var jag och syster och lyssnade på Salem Al Fakir, men innan dess var det två tjejer från The Levettes där som sjöng ett 60-tals medley från musikalen som bla de spelade upp i Klabböle ikväll, vilken jag tyvärr missade!

Här kommer en bild på Salem Al Fakir som nog blev en av de bättre, svårt när bakgrundsljuset inte samarbetar!

Idag har jag varit och testat Funktionell träning, det var svettigt men roligt, inte så svårt som jag trodde och ska nog testa det fler gånger.

Efteråt blev det lite mat, god kebabtallrik och sedan en tur till Nydala, solen kom och gick bakom molnen men sällskapet var trevligt i alla fall!

Har umgått med syster ikväll, sett lite på tv och nu tänkte jag blogga lite innan axeln protesterar helt!

Just ja, Giftstore.se ha ren trädgårdstävling nu där man kan vinna verktyg och trädgårdstillbehör, det enda man behöver göra är att svara på några frågor HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar