måndag 21 juni 2010

Söndag, sol, moln och tvätt

Idag blev det sovmorgon även fast jag vaknade tidigt och trodde det var måndag och jobb, men insåg att det var söndag och somnade om!

Åt lite frunch och sedan blev det en cykeltur till syster, hon behövde en skiftnyckel till att skruva ihop fästena till balkonglådan, så jag ryckte ut. Hjälpte henne att vända benen rätt på balkongbordet också, så nu har hon det fixat!

När jag cyklade hem såg det väldigt mörkt ut men än så länge har jag inte sett regn även det visst regnat på andra delar av staden, sol och moln + blåst är dagens väder!

Tvättat ikväll, blir mer tvätt oavsett vad man gör, men skönt att få undan det mesta i alla fall, så nu är det tomt i tvättkorgen!

Testat att vika en liten påse/låda som man kan ge bort presenter i, vikningen hittade jag HÄR! Lite klurigt hur man skulle få ihop den, men efter fjärde försöket så lyckades jag till sist! Ska dekorera den innan jag visar upp den! Kanske jag kan kombinera den med en utmaning... hmm, nåt att fundera vidare på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar